eaglemirek, możesz łaskawie wyjaśnić co Ci nie pasuje? Skończ już z tymi swoimi głupimi komentarzami, bo śmieszą chyba tylko Ciebie...nie pytam co jest grane (a już na pewno nie zapytałbym Ciebie, bo wiem, że i tak byś nie odpowiedział) tylko co można zrobić żeby siedziały na swoim miejscu. Patent z zapałkami podsunął mi mój ojciec. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję więc, że jest on dla Ciebie śmieszny (mgr inż.) tak jak i ja. Nie oczekuję, że będę lubiany, bo nigdy nie byłem, ale czasem warto ugryźć się w język, bo pewnych rzeczy po prostu nie wypada mówić/pisać :idea:
[O2] prośba o analizę logow dynamicznych
Zwiń
X
-
[O2] prośba o analizę logow dynamicznych
proszę o pomoc. podczas przyspieszania wydobywa mi się dziwny dźwięk zbliżony do najechania na pasy na jezdni. Zrobiłem logi dynamiczne. Może ktoś pomoże. Czytałem na forum ktoś miał podobny problem i radzono: ''Jesli slyszysz dzwiek obcierania przy dodawaniu gazu przy wiekszych predkosciach to jest to turbina, a dokladnie jej wirnik. Ma on juz wyrobiony luz na walku i obciera o obudowe turbiny gdy jest pod obciazeniem. ''
Może te logi pomogo stwierdzić w jakiej kondycji jest turbo. Ogólnie ładuje dobrze
Oto link na mojego chomika z logami: http://chomikuj.pl/lukaszdorawaLEON119/logi+z+octavii
lub tu na ''żywo" :
Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
-
-
Zamieszczone przez LEON119dodam,że auto ma zrobiony program na 180 hp i 403 Nm by V-TECH co na pewno wpływa na pracę turbo.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ToziRozważ też wydłużenie sztangi sterującej VNT, przy 4000rpm masz 11 a powinno być 20-30%, prawdopodobnie zniknie też przeładowanie w środkowej części obrotówOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Czyli co turbo do wyciągnięcia? Oddać do regeneracji? Dziś zauważyłem ,że na postoju przy przygazowaniu w momencie odpuszczenia gazu słychać dziwne dźwięki tak jakby coś wibrowało .zapewne w okol turbo.samemu ciężko to zdiagnozowaćSkoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
Komentarz
-
-
A ja ze swojej strony, zaproponowałbym wgranie serii i dopiero zrobienie diagnostyki.
Nie zdziwiłbym się gdyby po regeneracji/wymianie sprężarki po niedługim czasie problem powrócił. LEON119, wrzuć wykres 8)NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
zauważyłem ,że ten dziwny dźwięk wydobywa się jedynie w momencie przyspieszania gdy wjeżdżam na nierówność poprzeczną na drodze. Auto tak "jakby lekko podskakiwało" na nierównościach i w tym momencie wydobywa się ten dźwięk. Na równej nawierzchni dźwięk nie występujeSkoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
Brava 1,6 16 V 103 Hp
Komentarz
-
Komentarz